"Volvo C30 elektrik" je upravo izišao iz prve faze proizvodnog razvoja. Odmah posle leta biće realizovane i prve isporuke ovog modela kupcima na lizing - najpre kompanijama, vlastima i vladinim organizacijama. "Volvo C30 elektrik" će biti isporučivan lizing kupcima širom Evrope, najpre onima u Švedskoj, Belgiji, Holandiji i Norveškoj. Još od jeseni 2010. godine sprovoena su testiranja na floti od 50 automobila, najčešće interno, unutar Volvo Car korporacije. Pored toga, "volvo C30 elektrik" je bio i učesnik "One Tonne Life" projekta u kojem je jedna odabrana švedska porodica morala da živi ekološki inteligentno i efikasno u razdoblju od 6 meseci. Do 2012. planira se proizvodnja 250 primeraka ovog modela, a možda i više, ukoliko tržište pokaže povećan interes. "Volvo C30 elektrik" se proizvodi na uobičajenoj proizvodnoj traci u Gentu, Belgija, a zatim se transportuje u Geteborg, Švedska, na ugradnju motora, akumulatora i druge potrebne elektronike.
"Volvo C30 elektrik" je upravo izišao iz prve faze proizvodnog razvoja. Odmah posle leta biće realizovane i prve isporuke ovog modela kupcima na lizing - najpre kompanijama, vlastima i vladinim organizacijama.
"Volvo C30 elektrik" će biti isporučivan lizing kupcima širom Evrope, najpre onima u Švedskoj, Belgiji, Holandiji i Norveškoj.
Još od jeseni 2010. godine sprovoena su testiranja na floti od 50 automobila, najčešće interno, unutar Volvo Car korporacije. Pored toga, "volvo C30 elektrik" je bio i učesnik "One Tonne Life" projekta u kojem je jedna odabrana švedska porodica morala da živi ekološki inteligentno i efikasno u razdoblju od 6 meseci.
Do 2012. planira se proizvodnja 250 primeraka ovog modela, a možda i više, ukoliko tržište pokaže povećan interes.
"Volvo C30 elektrik" se proizvodi na uobičajenoj proizvodnoj traci u Gentu, Belgija, a zatim se transportuje u Geteborg, Švedska, na ugradnju motora, akumulatora i druge potrebne elektronike.
Baterija se ugrađuje na mestu običnog benzinskog motora i u posebnom odeljku u centralnom tunelu. Kao rezultat toga, odeljak za prtjag je nepromenjen kao kod običnih modela.
Automobil se dopunjava energijom preko obične električne utičnice. Kompletna dopuna traje 7 sati, a autonomija vožnje iznosi do 150 kilometara uz pun akumulator.
Najveća brzina je 130 km/h, a automobilu su potrebne 4 sekunde da ubrza od 0-50 km/h.
Projekt "C30 elektrik" deo je ambiciozne "Volvo" strategije "elektrifikacije" vozila koja će biti sprovedena tokom narednih godina.