Volvo počeo proizvodnju električnog C30

Bez autora
Jun 23 2011

"Volvo C30 elektrik" je upravo izišao iz prve faze proizvodnog razvoja. Odmah posle leta biće realizovane i prve isporuke ovog modela kupcima na lizing - najpre kompanijama, vlastima i vladinim organizacijama. "Volvo C30 elektrik" će biti isporučivan lizing kupcima širom Evrope, najpre onima u Švedskoj, Belgiji, Holandiji i Norveškoj. Još od jeseni 2010. godine sprovoena su testiranja na floti od 50 automobila, najčešće interno, unutar Volvo Car korporacije. Pored toga, "volvo C30 elektrik" je bio i učesnik "One Tonne Life" projekta u kojem je jedna odabrana švedska porodica morala da živi ekološki inteligentno i efikasno u razdoblju od 6 meseci. Do 2012. planira se proizvodnja 250 primeraka ovog modela, a možda i više, ukoliko tržište pokaže povećan interes. "Volvo C30 elektrik" se proizvodi na uobičajenoj proizvodnoj traci u Gentu, Belgija, a zatim se transportuje u Geteborg, Švedska, na ugradnju motora, akumulatora i druge potrebne elektronike.

Volvo počeo proizvodnju električnog C30"Volvo C30 elektrik" je upravo izišao iz prve faze proizvodnog razvoja. Odmah posle leta biće realizovane i prve isporuke ovog modela kupcima na lizing - najpre kompanijama, vlastima i vladinim organizacijama.

"Volvo C30 elektrik" će biti isporučivan lizing kupcima širom Evrope, najpre onima u Švedskoj, Belgiji, Holandiji i Norveškoj.

Još od jeseni 2010. godine sprovoena su testiranja na floti od 50 automobila, najčešće interno, unutar Volvo Car korporacije. Pored toga, "volvo C30 elektrik" je bio i učesnik "One Tonne Life" projekta u kojem je jedna odabrana švedska porodica morala da živi ekološki inteligentno i efikasno u razdoblju od 6 meseci.

Do 2012. planira se proizvodnja 250 primeraka ovog modela, a možda i više, ukoliko tržište pokaže povećan interes.

"Volvo C30 elektrik" se proizvodi na uobičajenoj proizvodnoj traci u Gentu, Belgija, a zatim se transportuje u Geteborg, Švedska, na ugradnju motora, akumulatora i druge potrebne elektronike.

Baterija se ugrađuje na mestu običnog benzinskog motora i u posebnom odeljku u centralnom tunelu. Kao rezultat toga, odeljak za prtjag je nepromenjen kao kod običnih modela.

Automobil se dopunjava energijom preko obične električne utičnice. Kompletna dopuna traje 7 sati, a autonomija vožnje iznosi do 150 kilometara uz pun akumulator.

Najveća brzina je 130 km/h, a automobilu su potrebne 4 sekunde da ubrza od 0-50 km/h.

Projekt "C30 elektrik" deo je ambiciozne "Volvo" strategije "elektrifikacije" vozila koja će biti sprovedena tokom narednih godina.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik